2016. július 26., kedd

32. rész - A teszt

Chapter 32 A teszt

Junsu szemszöge

Néhány órával korábban

A falépcső fokai minden egyes lépésünkkor megreccsentek. Látszott a házon, hogy nem egy mai darab, de igazán otthonos volt. Otthonosabb, mint bármelyik épület, amelyben eddigi életem során valaha is laktam.
A pincében vaksötét honolt. Natalie nagyapja egy, a plafonról le logó zsinórt húzott meg, mire felgyúlt a fény. Néhány polc roskadásig tele volt különböző palackokkal.
Az eddig hallgatagon menetelő férfi kérdőn nézett felém.
- Melyik évjáratot kedveled?
- Nem túl gyakran fogyasztok bort – felelem illedelmesen. Ez a kijelentés mondjuk igaz is, mivel inkább a whiskyt kedvelem. Főleg akkor, amikor felejteni szeretnék. – Nekem bármelyik megfelel.
- Fehér vagy vörös?
- Inkább az utóbbi – vonom meg a vállam, és követem a polcok közé. Ő több üvegen is végig húzza a tenyerét, amikre cikornyás betűkkel van ráírva az évjárata. Látszik rajta, hogy nem boltban vásárolt termékről van szó. – Borászattal is foglalkoznak a feleségével?
- Régebben nagyon sokat készítettem – feleli elrévedve. – Ó igen, ez az – húz ki egy palackot a fém tartó rudak közül. – Ebből ittunk egy üveggel, amikor a mi kicsi lányunk kezét megkérték.
Majdnem elesek meglepetésemben, míg rá nem ébredek, hogy minden bizonnyal Natalie anyjáról van szó.
- Uram, ön mit szólt ahhoz, hogy a lánya egy ázsiai férfihoz ment feleségül?
- Szólíts csak Joenak. – motyogja, ahogy forgatja az üveget a kezében. Néhány pillanat múlva néz csak rám. – Ami azt illeti, nem repestem az örömtől.
Ez nem az a válasz, amire számítottam, hogy őszinte legyek. Ezek szerint engem sem lát szívesen az unokája mellett.
- Ne értsd félre, imádtam a lányomat. Mindig támogattam a döntéseit. De ezt… nehéz volt megemésztenem.
- Megértem – bólintok, és összekulcsolom a kezeimet a mellkasom előtt. – Kultúrai különbségek, a szokások mások…
- Nem ez volt a legnagyobb probléma – rázza meg a fejét a férfi. – Nehéz volt elfogadni a tényt, hogy az én kicsi lányom külön költözik. Külön, és nem is a szomszéd városba vagy esetleg egy távolabbi államba. Hanem egy másik országba, amely több ezer kilométerre van a szülő hazájától.
- Értem.
- És veled mi a helyzet? – kérdi hirtelen.
- Velem? Mi van velem?
- Te is visszaviszed a kis hercegnőmet Koreába, nem igaz?
- Hát én… - motyogom döbbenten – nem tudom, hogy erre mi lenne a helyes válasz.
- Kérlek, vidd magaddal! – néz rám határozottan, de a hangja megtört. – Eddig is elviseltük a hiányát, ezután is meg fogjuk oldani.
- Soha nem választanám el a családjától – jelentem ki. – Ha nem akar velem jönni, nem fogom kényszeríteni.
- Még akkor sem, ha ez azt jelenti, hogy nem láthatod többé?
Nyelek egy hatalmasat, mielőtt felelnék a feltett kérdésre.
- Igen, akkor is így döntenék. Nekem… az a legfontosabb a világon, hogy Ő boldog legyen. Bármit megtennék, hogy ne lássam többé a könnyeit.
Ekkor hatalmas robajjal ér földet valami az emeleten. Frusztráltan hagyom ott a férfit a borok között, és nagy léptekkel szökkenek fel a lépcsőn.
Olyan kép fogad az ebédlőben, amire egyáltalán nem számítanék. Natalie idegesen mered előre, a kezei ökölbe szorítva vannak teste mellett. Vele szemben Adam pattanásig feszülő lénye egyre fenyegetőbben közeledik felé. Gondolkodás nélkül cselekszem.
Csak az lebeg a szemem előtt, hogy mi történhet Natievel. Pedig ha megsértem ezt a közkedvelt bunkót, meglehet, hogy a házon kívül találom magam. Joe elég nyilvánvalóan a tudtomra adta, hogy nem örül a származásomnak. Lehet csak az okot keresi, hogy eltüntessen a nő mellől, akit szeretek.

Aznap este

 Natalie megkért, hogy hagyjam kicsit magára, mert pihenni szeretne. Én természetesen teljesítettem a kérését, és már hívtam is a hotelt, ahol szobát vettem ki magamnak, hogy elfoglalhatom-e a szállást.
- Hová igyekszel? – nézett rám mosolyogva Helen, amint leértem a lépcsőn.
- Foglaltam egy lakosztályt, néhány várossal távolabb-
- Eszedbe ne jusson! – jelenti ki megrovóan. Szófogadóan elemelem a telefont a fülemtől, és lenyomom a ’hívás vége’ gombot. – Van az otthonomban neked is hely bőven.
- Nem akarok zavarni…
- Ezt meg sem hallottam! Nincs apelláta. Itt fogod tölteni az estét, és pont.
Nagyon meggyőző asszony, mosolyra fakaszt a konoksága. Tényleg kedves tőle, hogy szívesen lát a házában.
- Joe drágám, segíts előkészíteni a fenti vendégszobát! – kiáltja el magát.
Meggondoltam magam a dolgot illetően. Lehet, hogy mégsem jó ötlet, ha itt maradok. Natalie nagyapja az ittlétemről biztos nem úgy vélekedik, mint Helen.
Amint megjelenik az említett személy, kissé összeszorul a torkom. Pedig nem vagyok egy ijedős ember. De a család szava sokat számít. Ha ők nem fogadják el életed párját, megette a fene az egészet. Hiába fogsz próbálkozni, sosem lesz béke köztük.
- Majd megcsináljuk ketten Minjunnal – jelenti ki ellentmondást nem tűrő hangon.
- Ne de drágám, ő mégis csak vendég. – ingatja meg a fejét az idős hölgy.
- Neked viszont pihenésre lenne szükséged. Nehogy túlhajszold magad, Helen.
- Kérem, menjen csak! – bíztatom én is. – Nagy fiúk vagyunk, megoldjuk a dolgot.
Az asszony kedvesen elmosolyodik, és gyengéden végig simít a vállamon, amikor elmegy mellettem.
Sóhajtva követem Joet az emeletre, aki az utolsó szobáig kormányoz el engem.
- Menj csak be – int a nyitott ajtó felé. Kérdőn húzom össze a szemöldököm, de azért azt teszem, amit mond. A szobában félhomály dereng, a nyitott ablakon beszűrődő hold fénye ad csak valami világítást.
- Azt hiszem villanykörtét is kell cserélnünk – motyogja az öreg, és becsukja az ajtót.
A falon még több rajz van, mint a másik szobában.
- Ezeket is Natalie csinálta? – mutatok végig rajtuk.
- Részben. A legtöbbjét még az anyja festette fiatal korában.
- Mind a ketten nagyon jók benne – felelem, és végig nézem a képeket.
- Igen. Mindig mondtam is az én kis unokámnak, hogy-
- Ne pazarolja el a tehetségét. – fejezem be a megkezdett mondatát, és hátra pillantok a vállam felett.
 Joe elmosolyodik, és karba teszi a kezeit.
- Junsu, ami azt illeti, tartozom neked egy magyarázattal. – motyogja fáradtan. – Lent a pincében amiket mondtam… sajnálom.
- Nem kell bocsánatot kérnie. – rázom meg a fejem.
- Azt sajnálom, hogy hamis gondolatokat ébresztettem benned velem kapcsolatban. – kacag fel vidáman. – Csak teszteltelek.
Döbbenten fürkészem a férfit, de ő végig a szemembe néz, nem kapja el a fejét.
- Tesztelt?
- Igen. Hogy tényleg szereted-e az én kis angyalomat, vagy csak ámítod.
- Soha nem hazudnék egy ilyen dologban-
- Ne álltassuk egymást, Minjun. Én is férfi vagyok... Tudom mire vagyunk képesek, hogy elérjük amit szeretnénk. – kacsint nevetve.
- Szóval nem is haragszik rám… - nevetek fel hitetlenül.
- Nem dehogy. És ami azt illeti… legnagyobb örömömre sikeresen átmentél, fiam.

Natalie szemszöge

Másnap arra ébredtem, hogy a nagyapa füvet nyír. Furcsa volt erre a neszre felriadni, a városi élet során nem túl gyakori az ilyesmi.
Meglehetősen kipihentnek éreztem magam, minden porcikám nyújtózkodásért fohászkodott.
- Minjun drágám, gyere ide kicsit! – hangzott a nagyi vidám hangja a földszintről. Ezek szerint már mindenki ébren volt rajtam kívül.
Rápillantottam az éjjeli szekrényemen ketyegő régi analóg órára, amely fél tizenegyet mutatott.
Nem csoda, hogy már mindenki javában teszi a dolgát. A nagyiék minden nap nyolckor kelnek, és Junsut sem egy sokáig alvó típusnak ismertem meg.
Mocorogtam még egy picit a meleg rejtekemben, aztán feltornáztam magam az ágyamon. Hosszú ásítások közepette lépdeltem oda a gardróbszekrényhez. Csak néhány dolgot csomagoltam még ki a bőröndömből az érkezésemkor, amely mindössze három nappal ezelőtt volt.
Mekkorát fordult velem azóta a világ. Talán életem legjobb döntése volt, hogy ide menekültem.
Lehúzok egy könnyű női ruhát az akasztójáról, és a karomra terítem. A táskámból veszek még ki fehérneműt, és az ajtón kilépve megcélzom az emeleti fürdőszobát.
Gyorsan végzek a fürdéssel, fogmosással, hajszárítással és a minimál sminkem elkészítésével. Üdén és frissen lépek ki a helyiségből.
Egyből megcsapja az orromat a mama jellegzetes csokis sütijének illata. Összefut a nyál a számban, amint elindulok le a lépcsőn.
- Á, hát itt vagy! – masíroz el előttem a papa, sövénynyíró ollóval a kezében. – Kis álomszuszék.
- Tudom, hogy nehéz lehet ilyen idősen, ha nem tud az ember annyit lustálkodni! – kiáltom utána nevetve.
- Ne szemtelenkedj, Natalie Anne Flynn! – feleli vissza kacagva.
Azért szólít a teljes nevemen, hogy azt higgyem dühös rám – mivel közös szokásuk a mamával, hogy akkor így hívnak - de erről szó sincs.
Amint befordulok a konyhába, elég érdekes és szokatlan kép fogad. A mama valamit keverget a tűzhelyen, Jun.K pedig kötényben zöldséget szeletel, és közben fütyörészik. A papa újságot olvas az étkező asztalnál, egy pohár kávét kortyolgat. Mint holmi családi idill.
- Mi a fene… - motyogom halkan. Junsu felkapja a fejét érkezésemre, és rám villant egy megnyerő mosolyt.
- Jó reggelt – búgja felém, a szeme játékosan csillan. Majdnem félre nyelem a saját nyálamat is a tekintete láttán, így inkább elfordulok tőle és gépies léptekkel odatrappolok a papus mellé. Kihúzok egy széket, és lehuppanok rá.
- Kávét? – pillant rám Joe bácsi a lapja felett.
- Kérek.
- Palacsinta is van! – trillázza boldogan a mama. – Minjunnal együtt csináltuk!
- De hát ő nem is tud főzni…
- Csak titkolja – ingatja meg a fejét a nagyi. Kérdőn az említett személyre nézek, aki rám kacsint huncutul, és folytatja a dolgát.
Tényleg sok mindent nem tudok még erről a férfiról. Az első dolgom lesz, ha rendbe tettem a saját lelki világomat, hogy kifaggassam. Mindent tudni akarok róla. Úgy érzem, hogy az csak egy álca, amit eddig nekem mutatott. Sokkal több rejtőzik ebben a férfiben, mint én azt valaha is hittem volna.
Váratlan kopogás hangzik fel a bejárati ajtón. A gyomron a torkomig ugrik a gondolatra, hogy esetleg Adam jött vissza. Egyáltalán nem hiányzik most a jelenléte, hogy bele rondítson a nyugodt reggelünkbe.
- Majd én kinyitom, maradjatok csak – nyom le vissza a székemre a papa, és kirobog a konyhából.
Még mindig van kakaó a nagyszüleimben, azt azért meg kell hagyni.
Néhány pillanattal később ki is tárul az ajtó. Néhány szófoszlány szűrődik csak be az előtérből, majd léptek hangja.
- De kit keres, uram? – kérdi Joe bácsi kissé ellenszenvesen.
Ahelyett, hogy a jövevény felelne, betoppan a konyhába. Majdnem elejtem a csészémet is a kezemből.
- Végre meg vagy, öregem! Órák óta téged kereslek. – koreaiul beszél, valószínűleg azt sem értette, amit a papa kérdezett tőle.
Épp az államat kapargatom fel a padlóról, amikor Junsu nevetve megkerüli a munkapultot és hátba veregeti a férfit.
Nem értek semmit. Miért van a nagyszüleim házában Ok Taecyeon!?

3 megjegyzés:

  1. Annyeong Unnie~~
    Nos a cím elolvasása után egyből valami különös dolog ugrott be. Hirtelen azt hittem, hogy valami terhességi tesztről lesz szó. Nem tudom miért, ne kérdezd, de ez futott végig az agyamon. X"DDD ^^" Nézd el nekem egy nyolc órás esti műszak után...
    Nyilván nem terhességi teszt... sejtettem, hogy Junsut túráztatja majd meg valamelyik öreg. XD ((Amúgy Helen néni olyan cukiii! *.* :3 ♡ Nagyon szeretem a nagyit. Lehetne az én nagymamám is. :D vagy a szomszéd néni. :D ))
    Jó volt egyébként az Ő szemszögéből olvasni a részt(nek a felét). Picit ismét jobban beleláthattunk a gondolataiba és érzéseibe. Így sokkal valódibbnak tűnik és sokkal hihetőbb és érthetőbb a próbálkozása. Tényleg komolyan gondolja. És ez olyan megnyugtató. *.* :3 ♡ Lenne ha nem lenne Junho... jóóó bocsiii de valahogy az idill mellett én sosem tudok szegény páráról elfeledkezni. T.T ^^" De tudom Unnie, hogy majd ezt is valahogy megoldod. Orvoslod a problémát, Ginger Unnie szavaival: "kiiktatod Junhot". Ez még mindig nagyon gonoszan hangzik amúgy. >.<" xD
    Na de hát ez a reggeli tökéletes ébredés... aigo... ha ilyen pasi várna a konyhámban minden reggel, öcsém... én reggeli helyett Őt enném meg. XD Annnnyira de annyira el tudtam képzelni a kis huncut mosolyát, a szemében a virgonc csillogást, az egészet, ahogyan finoman kacérkodik. De anyám! Ebből az emberből alapból, ahogy csak áll és néz és van, csak úgy sugárzik valami enyhén kihívó, játékos mégis érzéki és finom kacérság. Hyaaaaa egy gyilkooos!!! >.< oké, fangörcs off xDDD Szóval ez volt a kedvenc jelenetem... na meg Kecske uraság megjelenése. :D (Egy pillanatra én is megijedtem ám amúgy. XD Mondom nem ám Ádámka rondít itt bele a képbe... -.-" Utána megnézhette volna magát, hogy én hogy rondítottam volna el az arcát...) Öcsém, hangosan felnevettem! XDDD Ezt is tökre el tudom képzelni. Kis nyomika. Csak úgy beállít hozzájuk, semmi angol tudással amúgy... xD
    Nah Unnie most nagyon kíváncsivá tettél ám, tudod-e! :D Junho miatt is izgulok már egy ideje, Junsu próbálkozása is érdekel, Natalie döntése, a nagyszülők véleménye aztán meg persze Taec is. ^^ Szóval ahogy tudod majd hozd az új részt én nagyon izgatottan várom! *.* :3 Csak így tovább Unnie! ;-) :-* ♡

    U.I.: Ez a kép ismételten teli találat. *.* ♡ Just sayin'... V.V

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyire tetszett! :D
      Szegény Junhot én is sajnálom már rendesen, de a történet kezdetekor már világos volt nekem, hogy ki lesz a "kiválasztott" xd Csak aztán jött Őméltósága a cuki fejével,és bele rondított a képbe.
      Kecske.XDDDDDDDD Ő öcsém, ezek a becenevek kikészítenek. :DDD
      Minden ki fog derülni hamarosan... Csak győzd kivárni! ^^

      Törlés
  2. Nagyon imádom a történetet és csak reménykedek hogy még jó sokáig fogod írni 😊 Nemrég találtam meg a blogod de mi dössze 3 napba tellett elolvasni ezt a 32 részt és eszméletlenül megérte 😍 Szuperül írsz nekem nagyon tetszik a karakterek jól felvannak építve a történet is tiszta teljesen konkrét... szóval egyszerűen imádom 😃 A További részek írásához meg sok sikert kívánok !😊

    VálaszTörlés